وای که چقدر دیر میگذرهههه 😩😐


بارداری بارداری بارداری

۱۱ پاسخ

من‌ که نمیخوام بگذره😂

وای خیلی

نه خیلی زود میگذره

هفته های آخرمون تو فروردین هست 🥴

والا بخدا

من که دیگه کلافه شدم

نه بر منم خیلی زود میگذره اصلا دوس ندارم انقدر سریع بگذره خداکنه این دوماه خیلی طول بکشه

خیلی دیر میگذره 🥺🥺

خیلی خیلی

🥲🥲👍👍👍

خیلی 😫

سوال های مرتبط

مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی