پریود نمیشی😄ترشحات بی رنگ
ترشح اب . سینه درد . بعضی وقتا حالت تهوع مثل علائم پریود بعضی وقتا هست
برای من سینه درد و کمردرد بود
من فقط سینههام درد داشت و البته ۲۰ روز پریود از موعدش گذشته بود که شک کردم بیبی چک زدم
خیلیا علائم ندارن خیلی ها همه چی دارن
بارداری قبلیم حالت تهوع و حساسیت به بعضی غذاها داشتم اینسری هیچی فقط انقباضات و درد سینه دارم
ترشح ابکی کمردرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.