۱۴ پاسخ

❌❌❌❌❌❌❌❌ عزیزم گفتم کم استرس به خودت بده
اینجور که شما می‌کنی بخواد به موقع هم دنیا بیاد شما نمیذاری

الهی ک خدا بهت کمک کنه و ب موقع دنیا بیاد عزیزم برات آیه کرسی میخونم ❤️

عزیزم فک نمیکنم برای دفع پروتین زایمان زود راس داشته باشه من خودم داشتم تحت نظر بودم ...امپول ریه بزن قرص های تقویتی تو بخور مراقبت کن استرس نداشته باش

معاینتم میکنن؟

اره عزیزم بچه هفتی میمونه نگران نباش

نترس دارم میدن خوب میشی صبور باش

عزیزم فکر بد نکن انشالله که بادارو فشارت پایین بیاد من بافشار ۱۸ اورژانسی عمل شدم

عزیزم فکرای بد رو از خودت دور کن به امید خدا به وقتش دنیا میاد🌱🤲

اگه احتمال زایمان زودرس داری آمپول ریه بزن من ۲۸هفته آمپول ریه زدم ۳۴هفته ام زایمان کردم بچه ها فقط روز اول دستگاه بودن با خودم مرخص شدن خدارا شکر استرس نداشته باش استرس از همه چی بدتره بسپار به خدا خودش مواظبتونه

عزیزم نگران نباش اونجا زیر نظری نمیزارن فشارت بالا بره

عزیزم استرس برات از همه چی بدتره الان.
همه چی دست خداس توکل کن به خدا
ولی پسرخاله همسرم ۶ماهه دنیا اومده تقریبا سی سال پیش الان ماشالله صحیح و سالمه تازه الان علم خیلی بیشترم پیشرفت کرده خدایی نکرده زودترم دنیا بیاد تو دستگاه میزارنش

عزیزم پسر من ۲۷ هفته دنیا اومد ۷۰۰گرم بود انشالا ب حق امام زمان و فاطمه زهرا که این موقه دنیا نیاد،الان مسرم سالمه ولی خیلی زجر و بدبختی کشیدم تا اینجا رسوندمش

فکر منفی نکن انشالله به وقتش دنیا میاد

مشکلی برات پیش اومده؟؟

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی