من بچه دومم ۳۷ هفته بدنیا اومد خیلی کوچولو بود ولی خداروشکر ریه اش کامل بود دستگاه نرفت زیر ۳۷ هفته هنوز نارِسه
من ۳۲ هفته سزارین شدم چون فشارم رو۱۹ بود
پسرم ۳۳ هفته بدنیا اومد خداروشکر مشکلی نداشت ۱۲ روز بستری بود 🥹
عزیزم مگ میخان ختم بارداری بدن؟
نارسه میره دستگاه
عزیزم تا ۳۵بتونی نگهداری خیلی بهتره ولی ۳۳ اگه ریه نرسیده باشه تو دستگاه میره دکتر باید امپول ریه بزنه برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.