سلام بچه تا۳۳هفته بدنیا بیاد موردی نداره؟

۶ پاسخ

من بچه دومم ۳۷ هفته بدنیا اومد خیلی کوچولو بود ولی خداروشکر ریه اش کامل بود دستگاه نرفت زیر ۳۷ هفته هنوز نارِسه

من ۳۲ هفته سزارین شدم چون فشارم رو۱۹ بود

پسرم ۳۳ هفته بدنیا اومد خداروشکر مشکلی نداشت ۱۲ روز بستری بود 🥹

عزیزم مگ میخان ختم بارداری بدن؟

نارسه میره دستگاه

عزیزم تا ۳۵بتونی نگهداری خیلی بهتره ولی ۳۳ اگه ریه نرسیده باشه تو دستگاه میره دکتر باید امپول ریه بزنه برات

سوال های مرتبط

مامان آقا مهیار❤️ مامان آقا مهیار❤️ ۵ سالگی
مامان م بانو💜نینیها مامان م بانو💜نینیها ۶ سالگی