من زایمان اولم طبیعی بود و خیلیییییییی راضی بودم
زایمان طبیعی اون دوسه ساعت اخر مرگ و باچشمام دیدم انقدر که بد بود ولی خوبیش این که بعد از زایمان دیگه هیچ دردی حس نمیکنی
تجربع مو بخون
من زایمان اولم بدون اپیدورال بود و بنظرم خیلی بهتر بود تا این سری که اپیدورال گرفتم
تو اپیدورال چون انقباضا رو خیلی نامحسوس حس میکردم توی زور زدن نمیتونستم درست انجام بدم
دو سه ساعت اخر که انقباضا شدید میشه تحملش سخته اما با تولد بچه کل دردا ازبین میره و زود اوکی میشی
از تجربیاتتون بگین بدع یا خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.