قطره برای خاب نوزاد نداریم بخابه؟

۱ پاسخ

تو این سن نه. نوزاد که زیر دوماه همش خوابه اگه نمیخوابه کولیک داره که باید صبوری کنی دوره ش بگذره

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۶ ماهگی