واقعا هیچ داروی بی خطری برای تنظیم خاب نوزاد نیست؟

۳ پاسخ

به مامانایی که قصد زایمان طبیعی دارن اگر ضربان قلب نوزادتون مناسبه و هنوز زمان دارید و شرایط امن اجازه ندید کیسه ابتون رو پاره کنن وگرنه سزارین میشید مثل من😢

از ۳ ماهگی خودش تنظیم میشه .دارو نمیخواد

ن زیر یکسال همه چی متاسفانه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی