۹ پاسخ

مثل پسر منه 🥰😍😍🤗🤗🤗

سلام گلم بعد چهل روزگیش خوب میشه
از کرم مرطوب کننده نوزاد سیوند استفاده کن

دخترمنم اینجوریه

چه زرده

چین‌هاشو‌میگی‌اگه نه عزیزم چه خطری

نه عزیزم تا نزدیک ۳ ماهگی همینه فقط کرم مرطوب کننده رو بزن

چرا خطرناک چشه مگه عزیزم چرا من چیز غیر عادی نمیبینم🧐

یعنی چی ؟ طور خاصی نیست که !

چجوره؟؟🤔

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۲ ماهگی
مامان آرین وایلیا مامان آرین وایلیا ۱ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان هانا🩷و ماهان💙 مامان هانا🩷و ماهان💙 ۶ ماهگی