آخ خیلی خوشمزه هست طعمش که ترش ملس من دوس دارم تخم هاش سفته بردار بعد بخور
در حد چند تا دونه بخور زیاد روی نکن
اگر قند بارداری داری قند میاره پایین
من دوست ندارم بیمزهاس
من داخل گلدون دارم ولی نمیخورم
کجا جمع کردی کجا گیر میاد خوشمزه اس؟
من قبلا خیلی میخوردم
گرمه نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.