میوه کاکتوس چنتا جمع کردم بخورم
شمام خوردید؟؟

بارداری‌بارداری‌بارداری

تصویر
۸ پاسخ

آخ خیلی خوشمزه هست طعمش که ترش ملس من دوس دارم تخم هاش سفته بردار بعد بخور

در حد چند تا دونه بخور زیاد روی نکن

اگر قند بارداری داری قند میاره پایین

من دوست ندارم بی‌مزه‌اس

من داخل گلدون دارم ولی نمیخورم

تصویر

کجا جمع کردی کجا گیر میاد خوشمزه اس؟

من قبلا خیلی می‌خوردم

گرمه نخور

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری