۵ پاسخ

اره بدترین سال بود

دقیقا ...من از خیلی قبل همش میگفتم امسال دوتا عید باهم هست چ عیدی بشه ...دقیقا همه چی برعکس شد...

اره واقعا
انشاالله بعدش خوب باشه

اره خیلی

دقیقا

سوال های مرتبط