سلام خانوما بنظرتون 36 هفته 5 می‌ره دستگاه

۴ پاسخ

بله بعضی وقتهاا

من زایمان قبلی ۳۶هفته و ۴روز بود دستگاه نرفت

منم همین وقت زایمان کردم نرفت

نه همیشه هم دستگاه نمیره

سوال های مرتبط

مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۶ ماهگی