۸ پاسخ

من 45روزگی بردم دکتر نگاه کرد و سوراخ کرد

منک از ۳روزگی سوراخ کردم😐

من بعد واکسن دوماهگی اصلا نفهمید خیلی راحت بود

من ۳ ماهگی بردم

سوال منم هس

هروقت میتونی من بردرزادم ده روزش بود

من دلم نمیاد😩موندم چ کنم

سلام ۴۰ روز به بعد به نظر من

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی