مامانا زعفران تو غذا مشکلی داره بخوریم؟؟

۸ پاسخ

نه تو غذا اشکال نداره چون مقدارش ناچیزه ولی دم کرده غلیظشه ک ضرر داره .
من از اول تا الان تو غذا خوردم مشکلی نبوده

نه گلم طوری نیست

ن بابا بخورررر

نه بخور مخصوصا تو هفته تووک اصلا ضرر نداره

ن گلم من ک همیشه تو غذاهام هست میگن دمنوش غلیظ زعفرون خطرناکه ن تو غذا

ن بابا من ک‌همیش تو غذام‌هست

مقدار کم مانعی نداره

نه عزیزم دیگه از شما گذشت ولی خب مقدار زیادی نباشه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی