۳ پاسخ

اینجوری

تصویر

من یه قاشق آرد برنجو تو نصف لیوان آب حل میکنم بعد زیرشو روشن میکنم هم میزنم تا سفت بشه توشم یا نبات یا سیب میریزم هیچی اضافه نمیکنم بهش ن شیر ن اب

خیلی غلیظ درست کن
اب کم بریز یه قاشق چای خوری سر پر ارد برنج

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد💕 مامان جوجو ممد💕 ۶ ماهگی