ایت الکرسی مرتب بزار تو گوشش
آزمایش ادرار هم دادی؟ برای عفونت ادراری؟
پسرمنم همینجوری بودتا ۳ماهگی کولیک ورفلاکس شدید بعد آلرژی یه بدبختی کشیدم باهاش پدرم در اورد همش جیغ وگریه من بچم رفلاکسی شدید بود جوری که از بینی بالا میورد وبعد هر شیردهی به شدت میورد بالا،فققش زد بیرون شقاق پیدا کرد همش این دکتر اون دکتر بچه من آروم نمیگرفت،تا بردمش پیش دکتر حسین صانعیان اون بدادم رسید،تو شمس آبادیه
بخاطر دندونشه شاید
بعضی بچها همینجورن چیزی نیست نگران نباش فقط سرگزمش کن با چیزایی که دوست داه
حساسیت به پروتئین گاوی داری شیر خودت میدی یا شیر خشک
چیزی که اذیتش نمیکنه ؟
مثلا چیزی تو گوشش رفته باشه
یا دندونی چیزی در نمیاره ؟
براش هم اسپند دود کن آیه الکرسی چهار قلی چیزی هم براش بخون
اخی عزیزم چه سخت
شاید حساسیت داره به لاکتوز
بچه هایی که به ااکتوز حساسیت دارن همش گریه میکنن تشخیصشم سخته
دکتر بهروز مقدادی تو این زمینه استاده
دکتر صفوی پور خیلی خوبه
کتاب براش باز کن
درطول روز ببرش از خونه بیرون توکالسکه بزارش ببرش بیرون هوا بخوره
دکتر احمدرضا عابدی فوق العااااادس
شاید چیزی اذیتش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.