۵ پاسخ

بنام خدا هیچجا 😁😁چون خیلی شلوغه همجا

من مازندرانم عزيزم ولي خلوت نيست چون مسافر زياده

اینجام امنه عزیزم گلستانیم

شمال الان هیچ جا خلوت نیس

انزلی خوبه؟

سوال های مرتبط