همین الان خبرش اومد ک گفته نمیزنم
این استرس همه ماست😔
گف نمیزنن
ایران ۴۰۰تا نیروگاه داره
برفرض محال اگه ۷۰تا نیروگاه رو بزنه که نمیزنه تازه میشیم مثل تابستون پارسال که در روز سه تا دو ساعت برق رو قطع میکردن.نگراننباش عزیزم
دوباره تازه ترامپ اعلام کرده پنج روز دیگه فرصت میدم
عزیزم انشالله که نمیزنن،خونسردیتو حفظ کن،مطمئن باش حتی اگر بزنن هم خیلی طول نمیکشه تا وصلش کنن،بازم در حد توانت تمهيدات لازم انجام بده
منم💔🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.