خانومای که اسهال داشتین تو بارداری چیکار کردین خوب شد

۵ پاسخ

منم اینجوری شده بودم
دی سیکلومین خوردم

من دوروزه اینجور شدم پس معلومه خیلیا این مشکل و دارن 😩

تو یه روز ۱ کیلو موز خوردم خوب شدم 😁

موز زیاد خوردم

قرص دیسیکلومین خوردم یه دونه
کشک ،موز ، کته با ماست چکیده

سوال های مرتبط