۹ پاسخ

بچه وقتی کامل بشه و آماده بیرون امدن بشه کیسه اب پاره میشه
عجله نکن

وای اصلا به این فکر نکن
من کیسه ابم ۳۸ هفته پاره شد یهو
بدون هیچ دردی رفتم بیمارستان با آمپول فشار زایمان کردم
وحشتناک بود برام 😥

آنقدر ورزش کردم پیاده روی فایده نداشت فشارم رفت بالا زایمان کردم

من خيلي ميترسم دردام شروع شه😥

دوش اب گرم و پیاده‌ روی زیاااد هم کمک میکنه

اگه کیسه ابت پاره شه باید با امپول فشار زایمان کنی چون دردات شروع نمیشه
اسکات بزن
رابطه عمیق بدون جلوگیری داشته باش اناناس بخور

وای چ جراتی داری بزار تایمش برسه خودش میاد

من اینقدر ورزش می‌کنم هنوز از درد خبری نیس

تازه ۳۸ هفته و ۰ روزی که
هنوز زمان داری کلی

سوال های مرتبط

مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱۳ ماهگی