بچه وقتی کامل بشه و آماده بیرون امدن بشه کیسه اب پاره میشه
عجله نکن
وای اصلا به این فکر نکن
من کیسه ابم ۳۸ هفته پاره شد یهو
بدون هیچ دردی رفتم بیمارستان با آمپول فشار زایمان کردم
وحشتناک بود برام 😥
آنقدر ورزش کردم پیاده روی فایده نداشت فشارم رفت بالا زایمان کردم
من خيلي ميترسم دردام شروع شه😥
دوش اب گرم و پیاده روی زیاااد هم کمک میکنه
اگه کیسه ابت پاره شه باید با امپول فشار زایمان کنی چون دردات شروع نمیشه
اسکات بزن
رابطه عمیق بدون جلوگیری داشته باش اناناس بخور
وای چ جراتی داری بزار تایمش برسه خودش میاد
من اینقدر ورزش میکنم هنوز از درد خبری نیس
تازه ۳۸ هفته و ۰ روزی که
هنوز زمان داری کلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.