۶ پاسخ

نه عزیزم عوارض نداره جز اینکه جنسش نسازه بهت
که جنس مسی و نقره و طلا هست ازش
وقتی می‌زاری چند روز اول باید رعایت کنی چیزای سنگین بلند نکنی
سال های مختلفی هم داره مثلا ۴ سال و ۶ و اینا فکر کنم
سالی یکبار هم باید چکش کنه دکتر همین
بهترین راه جلوگیری هم هست
هرکی هم گفته با ایودی باردار شدم حتما نرفته دکتر چک کنه جا به جا شده بعد چند سال یا تاریخش تموم شده

باید توی پریودی وقتی خونریزیت زیاده فکرکنم رپز دوم ایناباید بری بزاری، دیر بری رحمت بسته میشه نمیشه بزارنش، من یبار رفتم گذاشتم سری دوم دیرتر رفتم دهانه رحمم بسته شده بود نتونست بزاره

بهترین راه حل بستن لوله برای آقایون که برگشت هم داره باز

من ۱ماه و نیم خونریزی شدید داشتم بهت نساخت رفتم در آوردم واسه خالم ک عملش کردن خیلی رفته بود بالا جونش در اومد

عوارض فک نکنم داشته باشه ولی میگن زمان پریودی بایدگذاشته بشه ی مدت کارای سنگین نبایدبکنی سرپانباشی

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۹ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری