فکر نمیکنم تداخل داشته باشه این تداخل های خوراکی بیشتر برای وارفارین هست
والا من هم انوکسا میزدم هم ویارم کاهو بود روزی میشد من ۲تابوته کاهو میخوردم چون تنها چیزی که حالت تهوعم رو بهتر میکرد کاهو بود
الانم زایمان کردم وخداروشکر هیچ مشکلی نبود
بنظرم خیلی اهمیت نده، همیشه که کاهو نمیخوری، ببین من برعکس همیشه که کاهو اصلا دوست نداشتم تو بارداری ویار کاهو میکردم کلی هم خوردم ، خودمم که هم کامل بارداری قبلی و دومین بارداری با انوکسا سر کردم ، الانم که میبینی هفته ی آخرمه و بچه سالمه، پس سخت نگیر
وای جدی😐😐😐من انوکسامیزنم کاهوام مبخورم گاهی وقتا😅😂نمیدونسم
برا اینکه انعقاد خون میاره ویتامین کا زیادی داره عزیزم کلا سبزیجات خیلی سبز برا انعقاد خون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.