۹ پاسخ

توروخدا تجربه تون رو بگین
پسر من منو کشته
پی پی هم داخل پوشکش میکنه نمیاد بشورمش😭😭🥲

چه خوب که گرفتیش
ان شاالله منم بتونم یکی دوماه دیگه راحت و آسون بگیرم

به سلامتی
انشاالله برای ماهم بخیر بگذره😅

خسته نباشی منم یه ماهه از پوشک گرفتم راحت بود فک نمیکردم اینقدر راحت باشه ولی نمیتونم از شیشه شیر ترکش کنم خیلی بهش وابسته اش

بابا دختر من بیچارم کرده هم جیشش رو بلده هم پی پی اما گاهی وقتا نمیگه جیش میکنه موندم چیکارش کنم نزدیک ۴ ماه شده گرفتمش

چطوری خواهر

چ رمزی زدی

الهی انشاالله دامادش کنی

بگو بگو چطوری

سوال های مرتبط

مامان دوتاتوت فرنگی🍓 مامان دوتاتوت فرنگی🍓 ۲ سالگی
سلام مامانا
بچه هام رو روزا پوشک نمیکنم جیش و پی پی رو میگن... خیلی خیلی کم خطا دارن.... اما پی پی که دارن میگن پوشک ببند...دو روز اول دسشویی پی پی کردن خوشحال شدم گفتم خوبه نمی‌ترسن...اما بعدش خودشون رو گرفتن و پسرم روبردم دسشویی رو قصری ننشتست رپ پاهاش نشست... انقد نشست تا پاهاش خشک شد با گریه آور بخش بیرون به باباش گفتم پوشک کن پی پی کنه...دیگه از اونروز یاد گرفته به پوشک که میگه پی پس تو پوشک..هرچی بهش میگم بزرگ شدین و ...تاثیری نداره میگم یبار بیان دسشویی اکه نشد پوشک کنم...اصلا همکاری نمی‌کنند... موقع خواب ظهر و شب فقط پوشک می‌بندم...بعد اینکه بیدار شدن پسرم اصلا نمیاد دسشویی میگه می‌خوام پی پی کنم و پوشک رو نگهمیداره...عصر هم بیدار شدن دیدم پوصکش خشکه باز کردم ببرم کلی گریه کرد که می‌خوام پی پی کنم پوشک ببند دخترم ازش یاد گرفته.... چیکار کنم تا یاد بگیرند برا پی پی برن دسشویی؟؟اینم بگم دخترم یجوری یبوست شد که کلی گریه کرد بعد مجبور شدم پوشک کنم موقع پی پی