توروخدا تجربه تون رو بگین
پسر من منو کشته
پی پی هم داخل پوشکش میکنه نمیاد بشورمش😭😭🥲
چه خوب که گرفتیش
ان شاالله منم بتونم یکی دوماه دیگه راحت و آسون بگیرم
به سلامتی
انشاالله برای ماهم بخیر بگذره😅
خسته نباشی منم یه ماهه از پوشک گرفتم راحت بود فک نمیکردم اینقدر راحت باشه ولی نمیتونم از شیشه شیر ترکش کنم خیلی بهش وابسته اش
بابا دختر من بیچارم کرده هم جیشش رو بلده هم پی پی اما گاهی وقتا نمیگه جیش میکنه موندم چیکارش کنم نزدیک ۴ ماه شده گرفتمش
چطوری خواهر
چ رمزی زدی
الهی انشاالله دامادش کنی
بگو بگو چطوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.