خانما فردا ازمایش 24 ساعته دارم کی انجام داده ی توضیح برام میدین

۷ پاسخ

من انجام دادم عزیزم همین دو روز پیش
یک دبه بهت میدن میگن از این ساعت تا این ساعت ادرار رو تو این خالی کن
من از ساعت ۹ صبح تا ۹ صبح فرداش پرش کردم بردم بیمارستان
جوابش هم دو ساعت بعدش اومد چیز خاصی نیست

ببخشید چرا باید این ازمایش و داد؟

گلم فردا ساعت صبح رفتی ازمایشاه
دبه رو تحویل گرفتی
از ساعت ۱۱ حالا یا زودتر یا دیرتر تا فردا دقیقا همون ساعتی که شروع کردی ادرارتو جمع کنی تا ۲۴ ساعت یعنی تا فردا ۱۱ صبح هر وقت خواستی بری دستویی باید ادرارتو تو اون بریزی
به هیچ عنوان ادرارتو بیرون نریز
مایعات هم نسبت به روز های قبلت کم نکن هرچقدر قبلا میخوردی بخور

اولین ادرار فردا رو میریزی بره، از بعد اون همه رو جمع میکنی تا اولین نمونه ادرار فردا صبحش بعد میبری آزمایشگاه

عزیزم ی ظرف بهت میدن اون ظرف. رو باید بیاری خونه هر ساعتی که شروع کردی به ادرار کردن. تا. فردااش همون موقع هرچی ادارکردی باید جمع کنی بریزی تو این ببری آزمایشگاه من سه بار تو حاملگیم انجام دادم

من میخوام از فردا شروع کنم برا نمونه گیری پسفردا میبرم آزمایشگاه

ادرار منظورته؟

سوال های مرتبط

مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ودوم بارداری