تب استامینفون تب

تصویر
۸ پاسخ

سختی میکشیم اونم زیااد🥺
اما انشاالله پیروز بشیم
ارزششو داره این سختی کشیدنا

گفت ک نمیزنم
اصلا اگ هم ب حرفش عمل نکنه و بزنه کل کشور ک برق نمیره فقط جاهایی ک میزنه و حالا ممکنه برق جایی ک رفته از جا دیگ تامین کنن و چن ساعتی اون جایی ک نزده برق قط شع
ولی نیست ک کلا قط شه

بره تا آخر عمر که برق نمیره بلاخره درست میشه دیگه

من شنیدم اگه نیروگاه برق رو بزنن مثلا شاید در روز چندین ساعت برق بره ..تامین میکنن از جای دیگه .
چون نیروگاه زیاد داره ایران .
منطقه های اطراف باید بترسن ک اگه ایران زد هم نیروگاه ها رو میزنه و هم اب شیربن کن هاشون رو .
امیدوارم ب این جاها کشیده نشه البته
ولی درکل استرس نداشته باش

دشمنت دق کنه
نترس هیچی نمیشه

همین 1ساعت پیش به قسمتی از نیروگاه برق خرمشهر حمله کرده،به ترامپ که اصلا نمیشه اعتماد کرد،پر از تناقضه

نمیره دیگه دارن توافق میکنن

نه بابا برق نمیره .
فعلا که عقب نشینی کرده از حرفش...5 روز فرصت داده

سوال های مرتبط

مامان اهورااااا مامان اهورااااا ۶ سالگی
مامان پسرنازم مامان پسرنازم ۶ سالگی