اگر بهتون بر نمیخوره توهین نمیکنین فهش نمیدین عادی نبوده
انشاالله هروقت بی بی گهواره رو نصب کرد میاد میگه چرا عادی زده ...
خب اینها مسکونی میزنن اونهام میزنن دیگه
از این حرصم میگیره ایران اسرائیلو زده همه میپرن ب ایران ک چرا نقاط مسکونیشونو زدی بعد خود کـــــــــــــــثــــــــــــــــــافـــــــــــــــــت و لجنشون اینهمه ساختمون و مردم عادیو میزنن اسرائیلیای
ح
ر
و
م
لقمه
کسی تو این خونه بوده زده و گرنه دیوونه نیست الکی بزنه
اتوبان پاسداران ک زد سه تا ماشین بی گناه رهگذر رفت هوا
دیگه مسکونی هم میزنه
اینا هم گفتن پناهگاه هاتون رو میزنیم تلافی مسکونیا 😞😞جنگ همینه وقتی نظامیارو اکثر جاها زدن و موفق نشدن،رو میارن به غیر نظامی
مسکونی پیش مسجد بود یا چی؟
ما هم دو روز پیش مسکونی زده
مگه توافق نمیکنن چرا دوباره میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.