۳ پاسخ

منم طبیعی زایمان کردم بچه اولم ۳کیلو ۳۰۰ بودبرا منکه واقعا خیلیییی درناک بود الان میترسم برا دخترمم هم اینجوری باشه

من بچم۳کیلو بود اون موقعی که سرش میاد درد داره واینکه من یه ماما کمکم کرد وبالای شکمم فشار داد کمک کرد به بیرون اومدن بچه
ولی بعد زایمان حالت خیلی بهتره از زایمان سزارینه حداقل میتونی راه بری وکارای شخصیتا انجام بدی

من طبیعی زایمان کردم پسرم سه کیلو ۲۰۰ بود نه فقط اونجایی ک سرش میخواد بیاد بیرون درد داری وقتی بچه و بزارن بغلت دیگه هیچ دردی حس نمیکنی چرا گیر کنه نه بابا🤣 من اگه تک قلو داشتم طبیعی زایمان میکردم باز

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری