خانوما برای رفع نفخ و معده درد چیکار کنم

۲ پاسخ

غذای نفاخ نخوریم . درمان خانگی من نشنیدم براش که بشه تو بارداری مصرف کرد . دارو هست که پزشکت باید بده بهت . پنتوپرازول و فاموتیدین و .. برای معدست بر حساب شرایطتون و نوع ناراحتی معدتون دکترتون همونو میده‌ .سر خود نگیرید .

من چایی نبات میخورم در حد کم

سوال های مرتبط

مامان ستاره مامان ستاره هفته چهاردهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری