خدا لعنتشون کنه باز کدوم قسمتو زدن؟
ما اصفهان نیستیم اومدم شهرستان خونه بابام اینا
آره بی پدر مادر خدا لعنتشون کنه دیگه روان برامون نمونده
لعنت خدا بهشون تن بدن مردم میلرزه
اداره گاز اصفهان و زده
منم اصفهانم خیلی داغونه با اینکه خیلیم نزدیک نیستم ولی جوری زد انگار یه محله بالاتر از صداش مادرشوهرم کاوس ولی نترسن
چقد حمله هاش به اصفهان بد شده
وای خدایا کمکمون کن بند کرده به اصفهان چقدر بد بود
ته کوچه ما را زد
ما که مردمیم از ترس
برقمونم رفت
گلزار یک هستیم سمت شفق
گلم پرده کلفت برن چسب تاثیری نداره
وااااای خیلی خیلی بد بود منم اصفهانم زهر ترک شدیم
🥲🥲🥲🥲🥲
سمت کاوه اوپتیک زده دوباره 😐😐
ما هم سمت کاوه هستیم شیشه ها لررید حتی پرده ها هپ تکون میخورد
چهارتا فقط تو محله ما زد
ما سمت خانه اصفهان خیلی بد بود صدا
وای اره ما که حسابی لرزیدیم.
نمیدکنم چرا کاوه رو ول نمیکنهههه
شمال و جنوب ترکوند خیلی صدا بد بود
من الان گفتما
کجای اصفهان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.