۹ پاسخ

من شنیدم ممکنه بیش فعالی بیاره بجاش تخم مرغ و آجیل بخور

من شنیدم ماه های اول باید خورد اونم کم چون بچه رو هم سبزه هم میکن

اصلا نخور
خرافاته کاملا

بجاش روزی ۳ تا گردو بخور
ماهی سالمون هفته ای یک یا دو بار

بنظرم نخور چون مکمل اینا میخوریم .بعدش ماه دوم یا سوم فقط میتونی بخوری ماه های بالاتر فک‌کنم نباید بخوری

نخور ک‌شروع بدبختی بچرو پیش فعال میکن ک دیونت میکن

وقتی مکمل ویتامین میخوری نخور

نه اصلا نخور داری فولیک اسید و آهن میخوری اصلا خوب نیست زمانهای قدیم میگفتن غلطه

کدوم متخصصی تجویز کرده!!!!

براچی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان ماهور و رایان مامان ماهور و رایان ۴ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان آنیل🤍👧🏼 مامان آنیل🤍👧🏼 ۶ ماهگی