۵ پاسخ

عیب نداره. شیردوش بگیر و اینکه هیچی به اندازه مکش خود بچه کشش نداره

عزیزم بیمارستان فرهمند فر عمل کردی؟

آبگوشت خیلییییی تاثیر داره
و اینکه اگه بشه مکش محکم یکی برات انجام بده

شیرافزا بخور مایعات فراوان با شیر دوش بدوش یا بده بچه مک‌بزنه میاد شیرت حمامم رفتی زیر دوش ماساژ بده

بسلامتی مارو هم دعا کن قدمش خیر و پربرکت.
من زنداداشم اینجوری بود شیرش نمیومد با روغن سر سینشو ماساژ دادن شیرش اومد.

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 روزهای ابتدایی تولد