خانما من هنوز شیرم نیومده چیکار کنم
#بارداری
#شیردهی

۶ پاسخ

مایعات زیاد بخور
سینه هات و ماساژ بده
شیر دوش بزن

بده بچه مک بزنه وقتی تموم شد مک زدنش شیر خشک بده. سینه ها تو چرب کن مایعاتم زیاد بخور

از سه روزگی راه میفته آب هویج فراوون آبگوشت گوسفند بدون نخود اینارو بخور

باشیردوش برقی بیمارستان بدوش

هر روز ابگوشت حریره بادوم کاچی ارد گندم بخور پودر و قرص شیر افزا هم بگیر

بعد ۳ روز میاد من ۳ روز نیامد. امروز روزی چهارم شیرم آمد

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان ایلرای مامان ایلرای ۳ ماهگی
مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ ۲ ماهگی
مامان 🫶🏻💙🧿 مامان 🫶🏻💙🧿 ۱۳ ماهگی