۷ پاسخ

من ک تا ده روز در حد پریودی خون داشتم بخیه هام از ده روز به بعد سوزش و دردش کمتر شد بعد 14روز ک دیگه خیلی خوب شدم

سلام تا ۱۰ روز و آخرین بخیه هم چند روز پیش افتاد

من تا چهل روز اول زیاد بود بعد کم شد بخیه اینایی که بیرون هستن هنوز خوب نشدن

من تا ده روز خون ریزی داشتم بخیه هام تا 33روز نیفتادن

تا ۴۰روز تقریبا

من ۱۵ روز هنوز خون و لکه بینی دلرم

من بارداری قبلم ی هفته خونریزی داشتم بخیه هامم جذبی بود

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی