۸ پاسخ

همه چی درست میشه عزیزم

رفتم تاپیکاتو‌ دیدم ک ببینم مشکلت چیه،بعد دیدم چندتای اخر راجع به تقویت اسپرم هست
بنظرم اگه انقدر خسته ای و حالت بده و دنبال تقویت اسپرم برای همسرت هستی بیخیال شو
چون حال خودت مهم تر از اسپرم همسر و بچه بعدی هست
امیدوارم مشکلت حل بشه و حال دلت خوب خوب بشه عزیزم

درکت میکنم منم خیلی خستم

به کوچولوت فکر کن،به تنها بودنش،هممون این روزای تاریک گذروندیم،صبح میشه این شب،توکل کن به خدا عزیزم

نون خرمایی چی ؟ اینجوری نگو بزار حداقل اون امیدت باشه انگیزت باشه
هیچکس مثه تو براش مادری نمیکنه هیچکس اندازه تو دوستش نداره
هممون مثله همیم خواهرم 😔💔

منم خستم ولی کاش بمونم بخاطر بچم

خدا نکنه عشقم
هممون الان شرایط سختی دارین

صبح بلند نشی بچت چی میشع 🙁

سوال های مرتبط