۴ پاسخ

پسر منم متولد خرداد و شیر خشکی هست من فعلا دفعات و مقدارش کم کردم تا ب مرور بگیرم ازش

من ب پسرم میدادم جلوی اشتهاش و میگرفت اسهال میشد دیگ ندادم

چرا اگه مشکل هزینش نیست فعلا بده بخوره از شیر گاو که بهتره

تا۲ سالگی بش بده
بدنشون نیاز داره

سوال های مرتبط