سلام خانوما
پماد تتراسیکلین برای چیه؟

۴ پاسخ

جلوگیری از عفونت زخم

واسه زخمه زود خوب میکنه،نمیذاره عفونت کنه زخم در کل پماد خوبیه

فک کنم خشک کنندس

برای عفونت نکردن زخم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری