۱۴ پاسخ

من ی ادم کامل میبینم بعد ده سال نمیتونم بشناسمش شما ک نصفی😂

خوشگل اما زبون دراز
از اون ادمایی که طرفو میخورن

مهربون صاف و ساده منطقی

مهربونی یکمم موذی
البته ببخشیدا خیلیم خوشگلی شما

خانم مهربون سرش تو زندگی خودش بی شیله پیله

حس میکنم تو زندگی برای خودت خیلی موفق هستی زرنگ و همه چیز دان

ادم زرنگ و زیرک

خیلی ادم با ادب و جدی هستی

آدم منطقی هستی

ماشاالله برا خدت ی سپنج دود کن حتما🥰

ازون خوشگل های دهن پاره کن مظلوم نمایی🤣🤣🤣
البته ببخشید رک گفتم بت چون جور دگ نمشد توصیف کنم😅🤣

به شدت مغرور
جواب بده
پرو😂

ماشالله چقدر خوشگلی

عه‌
ییلدیز‌سیب‌ممنوعه😅😂

خسیس میخوره باشی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان درســــا✨🦪 مامان درســــا✨🦪 ۱ سالگی