من ی ادم کامل میبینم بعد ده سال نمیتونم بشناسمش شما ک نصفی😂
خوشگل اما زبون دراز
از اون ادمایی که طرفو میخورن
مهربون صاف و ساده منطقی
مهربونی یکمم موذی
البته ببخشیدا خیلیم خوشگلی شما
خانم مهربون سرش تو زندگی خودش بی شیله پیله
حس میکنم تو زندگی برای خودت خیلی موفق هستی زرنگ و همه چیز دان
ادم زرنگ و زیرک
خیلی ادم با ادب و جدی هستی
آدم منطقی هستی
ماشاالله برا خدت ی سپنج دود کن حتما🥰
ازون خوشگل های دهن پاره کن مظلوم نمایی🤣🤣🤣
البته ببخشید رک گفتم بت چون جور دگ نمشد توصیف کنم😅🤣
به شدت مغرور
جواب بده
پرو😂
ماشالله چقدر خوشگلی
عه
ییلدیزسیبممنوعه😅😂
خسیس میخوره باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.