از چشم 😂نمیدونم نظری ندارم کلا تابا کسی معاشرت نکنی نمیشه چیزی گفت
مگر از روي چشم ميشه شخصيت كسي رو گفت خواهر من؟😅
ادم با يكي ٢٠سال معاشرت ميكنه نميتونه ذات واقعيشو بشناسه
شیردوربیراحمیی
اینجوری نمیشه باید عکس لباتو بزاری تا بفهمیم🤣🤣
با جنبه و شوخ
چش و ابروت زلیخاییه
😑😑😑
احساس ایکنم همیشه لو وخنده ی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.