ببین میگن دهن بچه بو بده ی اصطلاحی هست بهش میگن تول ،وقتی بمونه فاسد بشه دهن بچه بود میده زیر چشاش تیره میشه کمی,و بی اشتعا
ببین یاازمعدش میتونە باشە یا سرماخوردگی ازگلوش باشە یادندونش ،یاچیزی خوردە باشە داخل دهنش جاموندە باشە ،،،یە بار دخترم کوچیک بود من نفهمیدە بودم مقوا خوردە بود چسپیدە بود بە سقف دهنش بعد بو میداد ەی میگفتن چیە چیز خاصی کەنمیخوردە بگم ازمعدش تا دست انداختم دهنش مقوا رو دراوردم بهتر شد
گشنه یا تشنه نیس؟؟
رفلاکس
گلوش چرک نکرده؟
همیشه بو میده؟؟
واااای پسر منم. خیلی بو میده. میگن یا از دندون هاشون یا معده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.