۷ پاسخ

ببین میگن دهن بچه بو بده ی اصطلاحی هست بهش میگن تول ،وقتی بمونه فاسد بشه دهن بچه بود میده زیر چشاش تیره میشه کمی,و بی اشتعا

ببین یاازمعدش میتونە باشە یا سرماخوردگی ازگلوش باشە یادندونش ،یاچیزی خوردە باشە داخل دهنش جاموندە باشە ،،،یە بار دخترم کوچیک بود من نفهمیدە بودم مقوا خوردە بود چسپیدە بود بە سقف دهنش بعد بو میداد ەی میگفتن چیە چیز خاصی کەنمیخوردە بگم ازمعدش تا دست انداختم دهنش مقوا رو دراوردم بهتر شد

گشنه یا تشنه نیس؟؟

رفلاکس

گلوش چرک نکرده؟

همیشه بو میده؟؟

واااای پسر منم. خیلی بو میده. میگن یا از دندون هاشون یا معده

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها♥ مامان مامان دوقلوها♥ ۲ سالگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی