۱۰ پاسخ

من از روز اول یک روز درمیون رفتم الانم همینطور

نه فک نمیکنم بد باشه فقط حموم خیلی داغ نباشه یکم در باز بزار هوا رد و بدل بشه

منکه دوش هرروزمو‌ طبق روال قبلم همچنان میرم

دوسه روز درمیون میرم
اگه آب خیلی گرم نباشه فکر نکنم مشکلی داشته باشه

من هروز ميرم

من چون سابقه زایمان زودرس دارم و باید استراحت نسبی داشته باشم، میترسم زیاد برم حموم. دکترم چیزی نگفته ها ولی خب خودم کلا نسبت به بارداری اولم خیلی محتاط تر شدم. تقریبا هر سه روز در میون میرم

یک روز درمیون ولی سعی میکنم زیاد تو حموم نمونم آب هم خیلی داغ نکنم

نبابا اینحرفاچیه من قشنگ یروز درمیون میرم حموم اینقدم بهم میچسبه فقط نباید حموم با بخار زیاد باشه و اب هم نباید خیلی داغ باشه

من هروزمی رفتم حموم😁

آب داغ ضرر داره. میتونی هرروز دوش بگیری هیچ ضرری نداره اتفاقا بدنت هم آروم میشه شب راحت میخوابی

سوال های مرتبط