۸ پاسخ

من ک امتحان کردم همون لحظع درمیارم آروغش مبگیرم میزارم بعد دوباره شیر بخوره انگار یهو دلش میپیچه

من چون شیرم کم شده بود اینکارو میکرد. وقتی خودم فشار میدادم شیر میپاچید ولی زود تموم میشد

دختر من شب ها که کولیک میگیره اینجوریه و وقتایی نفخ زیاد داره

اروق داره

دختر من وقتی شکمش درد میکنه این حالتو داره

یا شیرت کمه یا آروغ داره یا اگر شیشه هم میدی شیشه میخواد

يا شيرت كمه يا رفلاكس داره

بچه من اینجوری بود سینم شیرش کم بود الانم شیرخشکی شده

سوال های مرتبط