شربت دمیترون برای بالا آوردن؟

۴ پاسخ

ارهههه

دمیترون برای ضد تهوع هست..حالا شربت یا قرص فرق نداره..من والا قرص دمیترون برا تهوع بارداری میخوردم..

بله.

آره برا حالت تهوع

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی