گیگوز میدم وزن دهیشم عالیه
سیمیلاک نئوشور
نان اپتی پرو
آپتامیل پرونترا
من نان دادم اصلا راضی نبودم...الان ببلاک میدم هم بچه سیر میشه هم خداروشکر گوارشش بهتر شده
من نان میدم
من نان میدادم از روز اول تا دو روز پیش بچم یبوست گرفت اذیت میشد پی پیش سفت شده بود
عوض کردم دکتر گف ببلاک بده
ببلاک عالیه
اپتامیل پرونوترا عالیههههههه
من نان میدم راضیم
من از نان اوپتی پرو واقعا راضی بودم ولی متاسفانهه پسرم به خس خس افتاد چون خیلی پرچرب مجبور شدم نان کامفورت بدم البته وزن دهی اینم بد نیست
نان عالی هست من به دخترم میدادم ولی چون یبوست گرفت.دکتر گفت گیگیوز بدم ولی وزن دهی زیاد نداره
من نان میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.