عالیه مبارکه عزیزم 🥹
مبارکهههههههه
انشاالله به سلامتی
قدمش براتون خوش باشه
من سه روز تاخیر منفی بودم بعد بیس روز تازه ۴۰۰بود نگران نباش فقط دیر گرفته
دیر لانه گزینی کرده حتما
مبارکت باشه
مهم اینه هر ۴۸ ساعت حداقل دوبرابر بشه
مبارکع خوبه بعضیا با هشت روز تاخیر تازه ۱۰۰ میشه
سلام خوبه
من ۴ روز تاخیر ۱۳۴ بودم
پس من نرم آزمایش فعلا
کی بی بی چک تون مثبت شد
دیر نگرفته قبل موعد هیچی نشون نمیده باید حتما از موعدت بگذره
مبارکه عزیزم
فعلا سونو اینا نرو تا حداقل ساک پیدا شه
من با بتای ۲۰۰۰ ساکم دیده نشد😑😂
چون دیر گرفته بود
عالیه مبارکت باشه بسلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.