۶ پاسخ

آرتین قشنگ تره😍البته هرجور خودت دوس داری پیشنهادی بود

خیلی قشنگه من خیلی دوست داشتم اسم پسرمو بزارم ولی خب باباش یه اسم دیگه انتخاب کرد

خیلی

سلیقه من نیست...

عزیزم اسم سلیقه ایه مونده خودت خوشت بیاد اگ دوسش داری بزار🙄

من میخاستم اول بزارم اما فعلا پشیمون شدم

سوال های مرتبط

مامان فربدم💙😍 مامان فربدم💙😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان ولید 🥹❤ مامان ولید 🥹❤ ۱۲ ماهگی