آرتین قشنگ تره😍البته هرجور خودت دوس داری پیشنهادی بود
خیلی قشنگه من خیلی دوست داشتم اسم پسرمو بزارم ولی خب باباش یه اسم دیگه انتخاب کرد
خیلی
سلیقه من نیست...
عزیزم اسم سلیقه ایه مونده خودت خوشت بیاد اگ دوسش داری بزار🙄
من میخاستم اول بزارم اما فعلا پشیمون شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.