برای حالت تهوع دائمی ک دارم چیکار کنم ؟؟

۸ پاسخ

من حالت تعوع داشتم رفتم پیش متخصص برام قرص دمیترون نوشت میخورم ازشون خیلی خوبه برام

تخم هندونه شور شده امتحان کن ببین بهتر میشی در کل هیچ راهی نداره قطع بشه تا دورش بگذره دیگه

گلم لیمو بو کن، تردنمکی بخور،بیسکوئیت خشک،قرص b6بخور.نیم ساعت بعد غذا دراز نکش،ماست و شیر سرد یا دوغ حالتو بهتر میکنه، آدامس نعنایی بجو،سیرابی بخور،آب زیاد بخور سعی کن آب سرد نخوری،غذاهای ربی ،چرب نخور،روزانه ۵ تا بادوم بخور،بالشتتو بلند بزار باعث میشه اسید معدت برگرده، دمای محیطو خنک نگه دار چون گرما باعث میشه حالت بد شه.
منم همینم خیلی خیلی حالم بد میشه به حدی که به گریه کردن میوفتم ولی اینکارایی که این بالا بهت گفتمو انجام بده قول میدم بهتر میشی عزیزم🙂🫂
سه ماهه اولو بگذرونی بهتر میشی.الان منم دارم کم کم رو به بهبودی میرم،
مراقب خودتو نینیت باش🩷

برای من هیچی اثر نداشت الآنم تو این هفته یکم کمتر شده فقط با آدامس حالم خوب میشه

فقط صبر

ولی کاری نمیشه کرد در کل باید تحمل کنی تا هفتت بره بالا

b6مصرف کن

هیچی. تحمل. تا هفته ده تهوعت خیلی زیاده

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتا نوش مامان آرتا نوش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🥺🍓 مامان توت فرنگی 🥺🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری