۴ پاسخ

عزیزم رفلاکس نداره؟
اگه تب داشته باشه واکسنش رو نمیزنن

رفلاکس نداره؟؟؟

فعلا نزنی بهتر .خس خس س رما خورده

واکسن چی داره یک ماهگی🤔🤔🤔🤔

سوال های مرتبط