۶ پاسخ

گَزَنْگَبینْ تلفظشه

ما کاچی برا زنای تازه زایمان کرده ک درست میکنیم از اینا میزنیم ی تیکه

اره عطاری باید بگیری

براچی خوبه ؟؟؟

گز اَنگبین

من اصلا اینی ک نوشتی نمیتونم بخونم🤣

سوال های مرتبط

مامان فرحان🐣🎈 مامان فرحان🐣🎈 ۳ سالگی