۳ پاسخ

من تو روزای اول زایمانم ب نخ بخیه حساسیت دادم ک تا دو ماهگی ادامه داشت دکتر برام سیتریزین و انتی هیستامین تجویز کرد شیر هم میدادم ولی خودم سعی میکردم تا جایی ک میشه کمتر بخورم

شنیدم نمیشه نمیدونم درسته یا نه

من خوردم نمیدونم میشه یا ن

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۳ ماهگی