فک کنم براتون سلفری نوشته نه میگن معمولا زیر ۳ خوبه تو سونو انتی منم سلفری نوشتن هفته بعد میرم دکتر گفت یکم عددت نسبت به نمودار باید بهتر از این بود نگران نباش انشالله هر دومون میریم سالمه اینحا خیلی ها به من کفتن سلفری رفتیم اما سالم بوده
عدد ان تی توی ازمایش ننوشته یا من ندیدم.ولی چیزی که زده چون عدد فری بتا بالاست ریسک سندرم زده برات. برای همین سل فری و اکو قلب نوشته برات.
منم همینطوری بودم فری بتام بالا بود زیسک زد برام سلفری دادم شکر خدا خوب بود اکو هم انجام دادم اوکی بود. نگران نباش اصلا اینا بز اساس نموداره برا همین خیلیا ریسک میخورن
ریسک سندروم دان زده برات انگار و دکتر اون پایین سلفری و اکوی قلب هم نوشته
مطمعنی انتی چرا من نمیبینم بعدم این چ عکسیه انقد تاریکه هیچی معلوم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.