۲ پاسخ

یه آتلیه آنلاین مجازی هست خانم شریفی خیلی کارش تمیزه انگار واقعا بردی آتلیه
اگه خواستی شمارشو میفرستم قبلا تو تلگرام ثبت سفارش میگرفت الان احتمالا روبیکا باشه
هرعکس دونه ای صد بود تا دوسه ماه پیش که من سفارش داده بودم

من پنج ماهگیشو با توپ گرفتم مگه میذاشت توپا یه جا بمونه🤣 هی خراب میکرد

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۷ ماهگی